Nu får jag hjälp!

Hejj! Nu sitter jag här, hos mamma å pappas kompisar =P
Janne är  lite av en "kunna-allt-om-tekniska-grejjor-person" så han hjälper mig nu med mobilen =D om ni inte visste det så har jag haft mobilen på lagning, å när jag var å skulle lämna in den så passade jag på å skaffa större minne, för jag laddar nog nästan aldrig över saker bilder osv till datorn, så det tar enormt med minne, så det blev 4 GB jag köpte..

Just nu laddas det över, å jag har tråkigt, om det funkar, så ska jag se om jag kan ta nån bild (när jAg ändå har den inkopplad i datorn) från mobilen =P



 en suddig bild på klassfotot , jag vart fuuuuuuul!



 så lång är pinnen vid henne, ..


 så när den är i vattnet, så fattar ni vad mycke vatten vi har i våran hamn??


 hahahahah, så desperat är Burre efter skinka! xD


 Älskade Lillebror å Älskade Frasse <3


 en lugn och skön eftermiddag :)





XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0