onsdag

Hejj!
Idag har det inte hänt mycket.. tyyp ..
Sett på film på skolan, Herkules (stavning??) den teckande dåe lixom.. hahaha jag har låg humor, så jag skratta nog mest xD
Idag kom jag såklart försent tilll första hk:n, som var första lektionen, men som tur var Fredrik sjuk, så Sara (min handledare) fick hoppa in, å hon är inte precis den som skäller i första hand! =D
Det vart nån äcklig fruktsoppa som vi lagade, bläääää! Hade typ 10000000000000 kg socker, annars vart det för surt!
Sen inge mer idag..
Kollad på lillibrors jujutsuträning med idag, koulkoul faktiskt! =D
Men nu ska jag träna på svenska läxan, eller berättelsen jag egentligen skulle ha klar idag, men började om "/
XoXo


älsk dom! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0