onsdag

Hejjdär!

 

Idag har det vart bra tror jag :) På hk:n skulle vi göra plättar! Jag var med Emmaj, det var kul, som alltid <3

Mina ålättar var absolut inte runda, å absolut inte normaltjocka! hahah, jag sug på vända dom oxå! =P

 

Sen hade vi so å de sög som vanligt, å nu äre allvar, prov om två veckor! (över lovet) *suck*

 

Sen hade vi svenska, som var kul, eller ja, jag kom på att jag hade ganska lång saga, så det tog lång tid å renskriva på datorn, vi hade bara en timme på oss, å jag hann inte klart! Så nu sitter jag här hemm å gnisslar tänderna för att datorn inte har de program jag ska skriva med. Nu håller jag på försöka ladda hem det, kolla noga in, FÖRSÖKER! för jag tror inte det kommer å gå att ladda ner den, datorn är nog så knäpp dum å jävlig, att den bara vill jävlas mer! *suck*

 

jaja, nu ska jag fortsätta FÖRSÖKA, sen äta pizza som pappa håller på å göra!

 

Tror inte jag hinner med Calles Jujutsuträning, ojj shiit, nu kollar jag på klockan, å den börja för tio minuter sen! hahaha, nä, nu gör han säkert massor av sparkar eller slag eller upvärmning, nä jjag hinner defenetivt inte!

XoXo

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0