ont i huvudet

Hejj!
Har precis kommit hem från skolan, eller fotbollen mena ja!
Skitkul på fotbollen, har riktigt börja digga det!
funderar på att börja spela i lag, men det är nog ett långt tag kvar menmen..
Idag vare typ vanlig skoldag, fast, hehhe, på up:n så prata min lärare (cickie) med en som satt framför mig, å sen vänder hon sig till mej å ba med jättemjuk röst, vad fin du är i håret Stina. jag ba, eeh, tack .. hahahaha, ni kanske inte tycker de var kul, men jag tycker hon va mysko! xD
Shiiit, vad jga glömmer bort saker! Som idag t.ex, hade elevråd för ett bra tag sen, en elr två veckor sen, å där bestämde vi att vi skulle säga en sak till kasserna, direkt när vi kom tbx från up:n, å jag glömde bort de såklart, å har inte kommit ihåg de, å nu vet jag inte änns vad det är jag ska komma ihåg! xD
Mamma blev klassföräldrer till min klass, igen, ... å hon ba, vad ska ni göra för att samla in till klassresan?  ja, ba, juustee! klassresan!  hade lixom glömt å fråga vad vi skulle göra för det, på up:n , igen! måste skärpa mig! ..
Ha ont som fan  i huvudet! hela huvudet dunkar, som när man är på disco, fast hundra gånger värre! så hare typ vart hela dan, och i veckan med! "/ kan ju inte tta alvdeon hela tiden, (det hjälper heller inte alltid) för det är inte bra för levern elr nåt..(jag är väl ingen doktor heller?! =P  )
Kanske ska till Arvidsjaur i helgen, nog kanske bara för över dan, men en liten "utflykt" blir ju kul! måste på Dollar$tore  hur som helst!
Juste, fick veta matte "testet" idag.. man kunde ha 28 alltsomallt jag hade 20/28 .. gamska bra, jag slapp iaf extra uppgifterna! ;]
Hade engelskaprovet idag, det gick nog ganska bra, fast jag skrev poor = fattiga som man inte skulle göra..
annars kändes det väl att de gick bra..
Nu ska jag kolla vad det är för fel med överföringen på mobilen, jag kan bara titta på bilderna i datorn, inget annat, inte spara dom heller,,  nån som kan ge tips på varför det är så?
S love fotboll



hahah, jag har inte tagit treo, men hjälper det verkligen??


XoXo

Kommentarer
Postat av: Ellen

Men, haha. En lärare var ännu mer skum med mig!

Han bara:

"Du ser ut som en skidåkare från förr!"

ÖööÖöh... XD

2009-10-03 @ 09:50:19
URL: http://lillellens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0