Så är det?

Ytan är till för kompisar.
Hjärtat är till bästa kompisar.

Ytan visar det man vill vara.
Hjärtat säger annat.

Ytan visar allt som borde vara, som var innan.
Hjärtat innehåller de som inte få dras till ljuset.

Ytan känner inte kompisar på riktigt, stöttar inte när de snubblar å faller.
Hjärtat är stämplat med bästa kompisar som vet de innersta, som hjälper en upp när man snubblat.

Alla döljer något, som ingen ska få reda på. Men döljer man allt, så mår man sämre av det. Berättar man för en bästa kompis, då lyfter man en jätte tung sten från axlarna.

När allt blir fel, finns Du där. När jag snubblar å faller, hjälper du mig upp.

När Du snubblar å faller, finns jag där. Då hjälper jag dig så du står stadigt igen.

Du ska veta att jag hjälper dejj, oavsett vad. Du <3





XoXo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0