school suck!

Hejjdär!

Vad gör ni? Jag gör inte så mycket.. Har precis ätit en super god middag, samma som igår ifs men ändå!

Skolan  var tråkig.. Fast fyspasset var kul! För då fick man träna hårt, shiiiit vad jobbigt de var! Musklerna darrade jättelänge efteråt! läskiigt!

 

Sen sista lektionen fick vi reda på vad vi fått för poäng på spanskan.. För dåligt för å skriva upp här.. elr okejj då, för er skull.. 58.5 av 96 .. men hade inte gjort hörförstålesen som alla andra gjort, hade varit på elevskyddsombudskurs den dagen, å när vi skulle göra provet var det två andra som gjorde engelska, så då gick det ite, ska göra det imorrn elr nåt.. Åsså skrev jag översättningen på tre meningar, när det skulle vara typ "Hej jag heter Stina, vad heter du?" Å då skulle man svara, men som sagt, blev fel..

 

Sen slut på den långa dagen! For hem å fick provet påskrivet, å nu ska jag nog fara till mamma å pappas kompisar, för jag har tränat lite på engelskan, så då följer jag med dom, så tråkigt hemma! xD

 

Imorrn blir det spela fotboll för sista gången på "skoltid" .. Hoppas jag kan vara med då! Andningen är typ lite bätre, sen efter att jag börjat ta inandningsgrejjen.. Men nu ska jag skynda mig dit så man hinner vara där nån timme!

 

 

XoXo

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0