sent inlägg

Hallådär!
Idag var det kul på fotbollen, intee så kallt, bara  det de andra tyckte :P
Vi blev filmade, inte kul "/
Vanlig skoldag idag..
Sen for jag hem..
Gjorde inte så mycket hemma..
Hade tänkt fara på kåken med Pajjo men hon fick förhinder så jag stanna hemma vid datorn istället! "/
Idag har vart en himla ointressant dag.. Hmm, kan du inte förgylla den?

Sen ska jag kanske träna mer på engelksan, elelr gå ut med Frasse. Fast att sätta mig ner framför tv:n å glo på Idol verkar mer frestande än de andra! hihi ^^
XoXo

Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

Hejsan va kul att du skriver i min blogg :)

Vi ha fått snö, jag ha till å me skotta två ggr ;) Dock ha de hunnit smällta rätt mycke mellan gångerna.

2009-10-20 @ 20:13:16
URL: http://annapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0