skolan ,, check!

Hejjsan!
Nu är skolan "avcheckad" från listan! =P skönt, nu slipper man stiga upp så tidigt imorrn!
Idag fyller älskade mormor år! GRATTIS MORMOR! 81 år, tro det eller ej, men hon ser fan inte ut å vara "så" gammal, jag mena, vissa ligger ju typ ned, medans mormor rör sig hela tiden ! Inge illa menat, till nån! Vill bara säga att jag är stolt å ha mormor till min mormor!
Ska till Biggan å kanske se på bio med Melissa? Hon kanske får för hennes mamma, så jag hoppas bara på det bästa!
Vi ska äta middag hos Biggan, tror jag, eller ute på resturang, de vettefan vars =P Blir väl gött vars de än blir!
Sitter här å nynnar på Taylor Swift - Our Song såå himla bra! =D
Byxorna mina, de ligger i tvättmaskinen å snurrar runt ! här sitter jag i långkallingar, NAJS!
Skoldagen var väl bra, hahahah, vi fick håltimme, vi som skulle ha hk, ! 90 minuter! =D NAJS!
Har haft ont i ryggen hela dagen idag, riktigt ont, inte ås jag inte kan röra på mig, men det skär sig som när jag går -.-
Nu ska jag kolla om jag har lite mer Frassebilder att bjuda på!

XoXo

en bild på burrre ist, för  blogg.se vill inte funka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0