Söndag

Hejjsan!
Igår var det jättekul hos M & J =D  Fick somsagt hjälp med mobilen, byte av minneskort, ut med 1 GB in med 4GB !!
Så nu har jag nytt fräscht minne och massor av ideér =P
Igår kom (en annan) J till J & M å ville  låna nå filmer, å då visade han vad han ritat, allstå shiit vad grym han är på att rita! En gudomlig Gud lixom!
Sen såg jag på lite film å hade det bra, sen for vi hem, klockan var väl kring 1 halv 2 kanske? Det var ISKALLT ute!
Vaknade imorse 12.17 av pappa som väckte mig=P typ flera sekel sen jag fick sova så länge?! Iaf schööööööööönt som satan;]
Nu ska Pajjo komma till mig. För vi ska göra mat, igen till familjen! Det var så kul att vi gör det igen =D
Iaf, nu ska jag vänta tills hon kommer..

XoXo


Blir detta vår middag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0