Stiiiiiiiina

Hejj! Alltså förlåt för jag inte skrivit ett vettigt inlägg på hela ddagen, men det var vart dåligt om tid..
For på fotbollen iaf, man är ju lixom tvungen de, de är ju so skola, fast inte skriva osv, å var med jättelite, för man låg ner å skulle göra målvaktsövningar , det var int så ansträngande, så på den biten var jag med, mien inge mer..
Sen bar det hem å dator.. Sen for jag somsagt till Sibylla med Mammy Mormy å Calle =P onödigt men himla gott, nää ,fördrar en sallad framför de där.. Så jag fick dåligt samvete, så jag tog Frasse å gick hem med han, inte långt, men mitt samveete vart ljust again! =D

Frasse var så himla duktig! Jag var vi två bänkar, han stog på  en av dom, längst bort, å jag hittttade en flaksa med vatten i, så jag lade dit en bit godis på korken, (som är minimal, ni vet på en lite trocaderoflaska?) å ställde den längst ut på andra bänken, sen sa jag, "hopp över till godis" (när man säger godis, då flyger han nästan till en, han regagerar verkligen på det!) å han hoppade över till nästa bänk (utan att glida) å åt godisen! =D Himlar vad stolt jag är över han! hahahah, mitt trick, min stolthet! ;]
Frasse var hyper från början av promenaden till slutet, så han sprang som ii åttor hela tiden runtruntruntrunt omochomigen! hahah, var så kul å se på, för han verkligen njöt av att springa så fort han kunde !
Nu är jag hemma å måste verkligen skriva klart på svenska berättelsen (som vi ska läsa upp för treorna nästa fredag) .. men jag har verkligen ingen fantasi i veckan, hela veckan har gått trögt, börjat om på fyra berättelser, ena sämre än den andra.. 500 ord ska man minst skriva, *suck*

Min Kära Mor gav mig två tidningar, en Frida å en Julia tidning! Tack mamma! :*

Nu måste jag verkligen göra som jag skrev innan "/
XoXo






funny thing =P



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0