Tbx från..

.. Lillebrors jujutsuträning!
Hann knappt äta så skulle dom fara!
Calle var inte sugen, men han följde iaf..
Alltså shiiit vad kul dom verka ha när dom träna!
Jag skulle kunna tänka mig att gå detdär, men då måste jag först våga göra "tangokastet" hahahah, kul å göra det på Ellen, men inte att nån annan få göra det på mig! xD
Nu måste jag sluta skjuta upp allt! Jag har skjutit på att göra läxorna hela dagen, hela veckan faktiskt, å Yellowtest är imorrn! fy på mig! (a)
När jag ser hur kul dom har där, tänker jag på fotboll, alltså det känns typ som när man är kär! hahahahah!
tänker på hur det skulle kunna vara å göra si ist för så! Nu börjaar jag ju längta tills imorrn ju! "/ fotboll sista timmen, jippi! =D
Om ni anar hur kul det är att se på när dom har kul, jag skulle kunna sitta hur länge som helst där! fast med en kudde under rumpan, bänken är hård! xD

Nänu måste jag göra läxorna!
XoXo



ont i huvut, ovanligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0