Tisdag

Hejj gullisar!
Idag så hade jag som första "lektion" fotboll =D
hela 80 minuter tror jag den lektionen var, men inte säker, men jag kna säga att jag höll på frysa av mina öron! Det avr typ tre minus elr nå sånt, men jag var utan mössa, åsprang, så de vart jättekallt om öronen! annars frös jag inget, men alla andra gjorde nog det, hahaha, stolt, är "varmblodad" =D
Sen hittade jag inte min mobil, så på bilden hade jag gjort klart min (bajsåtråk)bild så jag fick gå å leta den för Sara. När jag skulle gå in genom stängslet  till fotbollsplan så (igår ösregnade de, så allt är typ geggit) skulle jag gå som nerför en jättejätteliten backe å halkade, vid knäet å neråt var jag geggig, halva skon å lite av min älsklinströjja AIK
-.-
I det omklädningsrum som jag bytt om vare låst, så då var det bara att gå tbx å ta bort de väsrta av geggggan, å hittade förstårs inte mobilen där..
Sen vanlig skoldag.. Tråååååååkigt!
När jag kom hem kom jag på att jag inte hade nån nyckel, för den skulle jag egentligen packat ner imorse.. Så då fick jag vänta i typ en halvtimme tills Lillebror kom hem..
NNu sitter jag här, tänker på sånt som inte ska behöva finnas, t.ex bråk. Usch!
Nu ska jag iaf ner å äta, luktar fisk! mums!
XoXo


hahahaa nästan jag? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0