Torsdag

Hejj!
förlåt för noll bloggning idag, men jag har en väldigt bra ursäkt!
Men jag börjar med skolan..
Långt (kändes det som iallafall) up pass, skulle göra nåt inför Undomsfullmäktige, (som jag tror är bara var 3 elr 4 år) bordsvis fick vi Post-it lappar som vi skulle skriva förslag som vi ville att ploitiker skulle diskutera å avd det skulle kunna ändra på, i kommunen alltså.. seriöst, hela tavlan var fylld med lappar! hahaha, vad vi i elevrådet kommer å få jobba! =D
Sen iaf så vare engelskaprov, gick väl sådär, fattar fortfarande inte vilken form man ska skriva orden(det är meningar med de glosor vi har, som man ska översätta) , heheh, efter två prov! xD
Sen so "/ men jag hade med mig sex chokladbollar som jag å Pajjo bakat! =D bjöd förstårs med mig =P
sen vanlig skoldag (vart lat, palla skriva ALLT  som händer, jag menar, vanliga lektioner ju!) ..
Sen när vi skulle byta om till fotboll, så byter vi om på toan, (det tar för lång tid att springa till omklädningsrummen å sen slänga på sig allt?!?) så var det en viss person som*host*jag verkligen gillar,  låste in sig på toan, å höll på byta om i typ i en kvart, å det var så länge som vi har å byta om ju! så vi fick ta en nödplan, byta om i vår korridor, där det är skåp till alla sjuor (7b)  å klassrum å arbetsrum bredvid, just då hade jag gjort allt för att säga ett å annat till denna person, *hostjagverkligengillarhenne* Seriöst, hon jävlades bara! Lovisa, hur orkar du?

Sen kollade Melissa troget på när vi träna, Gulligt! ;]
Sen for vi hem till henne, hade kul såklart! Sen var vi tvugna (stavning?!) att hämta Frasse på mammas jobb, å gå prommis med han, så då (nästan) traskade vi dit.. Men melle skulle på Ica, så då gick vi runt Ske-hamn istället för att gå prommis, å de tyck ja får räcka! men vi gick från mammas jobb, ica, till oss å sen till melle, (när jag tänker efter har jag gått himla mycket idag! Bra gått Stina! =P) sen spela vi kort å gjorde en rolig grejj, (om du läser detta Melissa, så vet du nog vare är =P ) som ni inte får veta! hahahah, iknow, taskigt, menmen..

Sen for jag hem..
Ska sova nu!

XoXo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0