Akuten..

..för lillebror Carls del ..
Han var och badade på Eddahallen med mamma, Celia, Tuula, Oscar och Moa och när han skulle hoppa från kanten elr nåt så halkade han, och slog huvudet i kanten..
Vet inte vad som hände därefter, jag var ju inte där, men sen for dom typ till akuten och där fick dom vänta ett tag, sen tog sjuksköterskan emot dom, sen läkaren, och det var inget farligt, bara att han ska observeras inatt elr nåt, och ska vila och bara ta det lungt..
Stackarn, han gör alltid illa sig! typ brutit både höger och vänster arm, och ett ben oxå.. förut alltså då, men ändå! "/
Nu hör jag nån i dörren, dom kommer hem! ... han mår bra, men är väldigt trött ._.
Igår var jag på Linneas fest! det var jättekul där! Vi började med att hon skulle öpnna presenter och hon fick ett ganska roligt "grattiskort" av Sofia! hahahahaha, om ni skulle se de, å skulle ni nog börja skratta! :D
Sen åt vi tacos och sen såg vi film, Kopps på tv4 hahahahahaha den var rolig, fast inte min humor, men alla andra skrattade så mycket, så då hängde jag bara med vågen =P
juste, vi såg idol med kulkul :D
Sen fick jag myror i benen, så då gick vi ut och körde kurragömma, hahahah, det var inte mörkt, men jag sög iaf! ;]

Kan säga att det var en välbehövlig kväll! behövde skratta, för det var nog ett tag sen jag skrattade och hade så roligt!
Sen började alla fara hem , så jag for oxå, inte hem, men till mormor, klockan var nog runt elva, och jag ringde henne typ då för jag glömde göra det när mamma sa att jag skulle de "/       men hon svara som tur var, och tog emot mig fastän det var mittinatten!
Tack mormor för att du finns! Bäst i hela världe, skulle inte klara allt utan dina galenskaper! Älskar dig! <333333
Vet att du inte läser dethär, men ni vet inte hur mycket mormor betyder för mig!
Idag har jag inte gjort mycke, sett på tv å vart ute med Frasse..
Nu ska jag äta en sen middag!
XoXo

Kommentarer
Postat av: Ida

Ajdå.. låter inget bra med Carl! Måste ringa er imorn och kolla läget.. Men du... hur var det nu.. Visst var du lite avis på LilleBror när ni var mindre och han gjorde sig illa? ler ;) Hälsa Calle och sköt om er!

2009-09-20 @ 00:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0