Amor vincit omnia!

Kärlek är så svårt. Varför ska de vara de?
Kan inte allting vara enkelt och den man gillar, gillar en tillbaka sen är allt klart.
Allting var så mycket enklare  när man var liten, då frågade man chans sen var de bara att svara ja eller nej.
Nu är man stor, och då går det inte! Man måste då göra det på ett "vuxnare" sätt , annars blir allt nog bara fel. Nu vågar man knappt säga till personen att man gillar den.
Man tänker bara på alla konsekvenser. Vad kommer att hända om jag säger de? Kommer han att säga att han känner likadant om han gör det, eller kommer han att säga jaha, men de gör inte jag, sen är vänskapen förstörd.
Man vågar inte träffa personen senare, då är man feg. Så man vet inte hur man ska göra. Och om man träffar honom senare så blir det pinsam tystnad...
Allt blir så fel, varför?
Love is the most beautiful thing I ever seen.
It turns everything up and down, and then you don't now anything.
It can be nice and clean, but later it comes to be dirty and not so nice.
Everything goes wrong, and you make someone sad.
Then you think, Why, why just me?
I thin everyone has think something like that before, and maybe, maybe I'm one of them..
Min enelska är lite knakig, och stavningen är inte perfekt, men jag försökte, och det är allt man kan begära, lixom i allt annat!

Amor Vincit Omnia* - that's true? I think so..   (* Kärleken Är Oövervinnerlig)

XoXo

ps: vart ings bilder, mobilen fick slut ström, och kan inte hitta hur man gör så den laddas när man överför..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0