bildlektion

..har jag lixom nu ..
hahahaha, lärarn är blind typ, ser inge! iaf, sry för jag inte bloggade igår, men jag hade ingen möjlighet.. var hos mormor,  "/
iaf, var hos  mormor igår, sovde där, biggan var där med, fast hon sovde inte där.. BIGGAN HAR FÅTT EN ANSTÄLLNINGSINTERVJU IDAG KL. 08.00!!! hehe, hon har redan vart där, men jhag vet inte hure gick för henne, ska ringa till henne sen =P

idag sprang vi 1.7 km på gympan, på tid! jag är gode stolt över mig själv! 14.49 min! man skulle vara under 16 trorja, klarare! STOLT ! gjorde mitt bästa, å jaja, stolt =P

Idag ska jag sova över hos Melissa! (L) kulkul de ska bli!
hela helgen t.o.m! shiit, va kul det ska bli!

Nu måste jag fortsätta på min jättefina bild.. Det ska bli en döskalle "/ den är jätteful, men nåt måste jag ju göra! =P

XoXo

 Blir en bild, har inge annat.. passa ju bra till min bildlektion =P inte för att jag är så duktig som hon som ritade ^ , men ändå =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0