dålig uppdatering "/

Hejj, förlåt för dålig uppdatering, men har inte suttit vid datorn på ett tag, två dagar visserligen, men åndå =P
Igår vare första tup fotbolstränigen, med skolan alltså, det var kul, men gode jobbigt, hade sämst kondition, men jag vill verkligen bli bra på fotboll, för det är så himla kul, speciellt när man ser de andra på plan, de har så himla kul, å det är bra för kroppen osv .. mitt mål är att bli bra i de, å få bättre kondition ... =P
Idag vare kul på mattelektionen, inte själva matten då men jag kan säga att det blev mycket skratt iaf =P
När jag skulle fara hem kom jag halvvägs på att vi skulle äta hos mormor, så då var jag juh tvungen å vända om "/
hahaha, sen lata jag vid mormors tv, å sen bar det hemmåt, måste göra läxan, engelska, nåt jobbigt i woooorkbook å tup återberättning å sån skit "/
Imorrn blire oxå fotboll, kulkul =D
Skolfoto därpå, men innan som turä!
Undra vad jag ska ha på mejj, kanske nåt randigt? =D
tup jeans oxå *suck* (hatar jeans, dom blir man så orörlig i! "/ ), men jag kan juh inte precis ha mjukisbyxor på skolfot0, det passar juh precis ... inte. ..

Nu sitter jag här, ont i huvut å massor meh läxa, å trött, å måste packa saker för imorrn ... smsa meh ofc, gör ni deh meh miii!! =D

OM det inte kommer bild så är det för att det är nåt fel med min blogg, lr dator?!        men nu ska jag dra, cyaa!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0