give me wateeeeeer!

Hejj, kom nyss hem från att ha gått i en timme för att komma hem från Harrbäcksand!
Det var jääääääääääätte varmt! Fast jag måste erkänna att det avr ganska kul där :]
Vi gjorde några lekar, dom var ganska roliga dom meh, fast ont efteråt, men sprolla det, jag had juh kul ;]
Men jag har skavsår på båda fötterna, elr iaf det kommer och bli för jag är hur röd som helst och det svider och gör ont "/
Fick min mobil igår, elr ska jag säga idag? för jag somna typ elva hos mormor och runt tolv kom moster med mobilen =D
Nu sitter jag här, skavsår och ont i munne, känns som om att ögonen ska ploppa ut och ont i benen .... punktpunktpunktpunktpunktpunkt .............................
Jag undrar vad jag ska göra idag? hmmm...
Imorrn ska jag iaf fara på stan, antnigen med Melissa elr om hon inte kan, Frida, och kanske EmmaP? =P
Måste hursomhelst till stan, måste handla present elr nåt till LinneaB och typ en kofta och en väska (men den får mamma betala,kanske köper den med mamma nån gång..) och typ plast till mobilskärmen.. (fast egentligen behöver jag inte det, min är redan så repig, men den behöver inte bli repigare! ;] )
Vetni? Jag kollade statistiken idag, och det var 16 stycken som hade vart inne på Min blogg! =D =D det bruka ba vara 2, och inte mer, men nu vare 16 stycken, fatta vad glad jag blev! =D
Och jag hade t.o.m fått 1 kommentar =P   hahhaha ! (y)
nu ska jag iaf slappa vid datorn och njuta så länge jag inte måste göra nåt annat än att sitta vid datorn, kanske borde träna lite engleska, och spanska, menmen ...
XoXo







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0