jahaappp, skola again?

Hellsan! (ll = j )
Skola har det vart .. men shiiiit vad ont i huvve jag har haft! Typ det har vägt 100000000000 ton och det var på vippen att jag for hem.. tog en alvedon, men det hjälpte inte, och det är konstigt, för de bruka göra det!
Imorse ringde jjag till tandregleringen, och då svara dom faktiskt! :O (har kanske inte berättat att jag ringde tusen gånger i fredags? iaf gjorde jag de, men dom svara inte, så jag prata in ett medelande, men dom hade inte ringt upp, så då ringde jag idag istället..) Dom sa att jag var typ ett "akutfall" så jag ska dit imorrn, 10.20 å fixa de..
Det är så att min tandsällning är lös ( har räls "/ ) , en platta alltså, så typ hela tandställningen blir lös då, och (hur ska jag förklara? hmm, typ "platta" är de som sitter fastlimmad på själva tanden)den skaver för det första skaver den i tandköttet, för det andra är det typ "ståltråden" som egentligen ska vara typ bockad, som i en spiral, men står rakt ut i kinden, och skaver fruktansvärt mycket!
Ni vet när man har bitit sig i kinden? då får man jätteont, och som en grop, och så har jag nu, fast jag "biter mig i kinden" hela tiden!
Anar att det är därifrån huvudvärken kommer ifrån, men dock inte säker ...
Har "arbetsvecka" på skolan, dock bara tre dagar (måndag - onsdag) menmen.. Vi sjuor har Design som tema. Är i grupp C om ni vill veta.
Vi skulle göra en PowerPoint presentation om vårt så kallade "band". Det tog evigheter, och vi hann inte klart innan lunch, så efter luch kämpade vi med det, men då skulle man göra en affisch om "bandet". Hann inte långt på den kan jag säga!
Imorrn ska vi göra omslaget till vår singel, hela danblir det nog inte, vet inte säkert, har inte kollat schemat, sen ska vi sjunga in låten uppe på musiken, (det finns typ en liten studio dör som man kan sjunga in å sånt)å de blir inte kul! Är med Markus å Josse å jag kan säga att ingen av oss sjunger frivillligt, så det blir nog en utmaning.. Vårt "band" heter B.O.Y och vi ska sjunga låten Because of you av Kelly Klarksson (stavning??).
Nu ska jag nog gå ner och göra nå middag.

XoXo

läskig synvilla! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0