Kallt, ruggit och regnit..

..är vad det är här i Skelleftehamn. Vill verkligen att solen bara ska kolla fram bakom de tunga gråa molnen och värma Mina Händer!
Har nyss läst ut en bra bok, en utav mina favoritförfattare faktiskt! Katarina von Bredow <3
Så nu är jag iskall om min små och korta händer, medans resten av kroppen är en teekokare!
Idag var det ganska kul på skolan, förutom gympan då, vi skulle somsagt springa(nää, vi skulle gå tydligen, fick vi reda på senare!) lilla spåret vi Eljusspåret, 1.7 km för att rikgit vara precis! Sofia, Emmap och Olivia har jättebra kondition, och lilla jag då? jo, none konditon alls! men jag kämpar, vill träna upp den så man inte alltid ligger sist allt vad man nu gör ... så hejja på mig!
Linneas fest börja på typ en och en halv timme (palla tänka, gissa ba =D ) så jag funderar vilka kläder jag ska, ska jag ha tights och en tunikaelr mjukisbyxor och tunika? hmm, help miii!
Ska dra nu XoXo

Kommentarer
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar: hej hej =) tusentack! Självklart får du använda min gratisdesign =)! det är bara att kopiera koden och klistra in i din stilmall =) Lycka till! kram

2009-09-18 @ 23:59:08
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0