Kolla hit, BORTSPRUNGEN KATT!

Hej!
Jag har precis läst på en blogg, å hennes katt är bortsprungen, å det är verkligen synd, för Snöret är jättesöt!
Han är en innekatt, men har tydligen smitit ut och har varken halsband elr märke i örat..
Han är svart & vit, och en svart prick på nosen.
Elin (ägaren) har skrivit såhär på sin blogg:

Så om ni är Boråsare och ser en svart/vit katt med en svart prick på nosen, så hör av er till mig! Han har inget halsband eller märke i örat. Jag bor i närheten av Coop Forum, lite mer uppåt mot Hulta. Hittelön delas ut! Hon bor i Västra Götaland tror jag!

 

Som ni kan läsa där uppe så utdelas det hittelön, men inte hur mycket!

HJälp henne och hitta sin katt Snöret, för  har ni inte varit med om att ditt djur är borta, och vill hitta det?

Hitta Snöret!

 

 

Elin och Snöret. Gullig Bild ;)

 

 

Snöret :)

 

 

Där ser ni pricken på nosen. Han är innekatt, så hjälp oss och hitta han!

Elin's blogg <<

 

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0