Kväll och mörkt som satan!

Hejj!
Som ni ser på rubriken är det kväll, och hur mörkt som helst!
Kollade in Fokis blogg, shiiit vad coola bilder hon har! Snodde nnågra, ni får se snart!
Imorgon far mammis och pappis och FrAssE till Falkenberg .. ¨
Dom ska bila dit, för FrAssEs uppfödare bor där, och där ska han få träffa  Sylvia - hans uppfödare.
Hans syskon, - som jag inte kan namnen på.
Och mamma ska lära sig trimma han, själv, så det inte kostar en hel del massa pengar typ varannan månaad =P
Så dom blir borta i ungefär i en vecka, kommer hem på tisdag då..
Ska typ "bo" hemma då, lillebror ska till mormor, jag palla int passa upp han 24/7 så då får han fara till mormor, som gör jobbet mycket bättre än jag! =P
I helgen ska jag nog sova hos Melissa, fredag lördag?!? ja, iaf en natt, så mycke vet jag.. Kanske lilllebror oxå?? eeh, han kan inte bestämma sig, får väl se då..
heheh, om ni inte känner  Melissa så kanske ni undrar vad lillebror ska göra hos henne, men iaf för att hon har två storebröder, Matheus och Lucas, lillebror brukar vara med dom, även om det typ skiljer typ 5 år mellan dom =P
Här kommer de coola bilderna från Fokis blogg --->
.
.
.
.
Den som gillar att fota med en proffsig kamera, är inte längre en kamera, utan en kaffemugg!

.

Vet inte om jag lagt upp denhär förut, men kolla in naglarna! Shiit vad sugen man blir på godis! =P

.

hehe, gode söt! En bil för hamstrar, ett hjul som motor =P

.
Kanske lagt in denhär förut? Iaf jättecool!

.

Hihi, sööt!

.

Och den söööta bebisen får avsluta de coola bilderna, vill inte visa alla på en gång, då blire ju långtråkigt!

Eftersom Helena kommenterade min nya design, här kommer hennes blogg ---> http://helenawj.blogg.se/ kolla in hennes snygga bilder!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0