lektion

Hejj, har lektion nu... rast iochförsig, menmen..
har somsagt arbetsvecka, elr, arbetsdagar, tre dagar, dom slutar imorrn, så imorrn blire att börja 20 över åtta som vanligt..

Idag är det realeaseparty hahahhaha, ganska kul, kunde inte stava det, så Frida fick skriva xD som förästen är frisk igen! ellr frisk å frisk, på skolan igen.. <3

Igår funkade det inte att ladda ner nå såntdär grejjs, photoshop grejj, men ska pröva igen idag...


Nu ska jag gör min första frågestund, FRÅGA PÅ! Jag ska föesöka svara så ärligt som möjligt, på alla frågor..
men komihåg, Du får inte vara anonym, jag svara inte då, stå för din fråga!

hahaha, Frida sitt bredvid mig, å hon fråga nåt, jag svara inte, å sen hon ba, du är koncentrerad va? ja ba, mm.. hahaha, jag var verkligen det, hela ansiktet var spänt å arg min =P

Nä, nu ska jag hjälpa Josse å Markus med affischen! för våran rast är slut för typ 10 minuter sen! xD

Komihåg, FRÅGA PÅ FRÅGESTUNDEN!
Den håller på tills jag tycker att den ska sluta..

XoXo


 har det verkligen läkt, alltihop, njaa..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fick dig att börja med att blogga? :)

2009-09-30 @ 13:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0