Linneas present: check!

Hej!
Kom nyss hem från att ha ätit en jättegod middag hos mormor!
Idag så har jag vart på stan, med Emmap och Frida :D
Jag köpte först och främst en present till Linnea, kan ju inte säga det, tänk om hon läser? :O
menmen, på lördag säger jag nog ;]
Vetni? jag är nog världens slarvigaste människa, i HELA VÄRLDEN!! Köpte en bok på Bokia, och först glömde jag den på H&M och sen hann jag gå på bussen, men då ropa en kvinna - HALLÅ HAR NÅN GLÖMT EN PÅÅÅÅÅSE??
jag vart liten, och förstod att det var min! hahahahaha, jag sug på komma ihåg sånna grejjo "/
Köpte en ring där det står peace på, märket alltså.. snygg faktiskt ;]
Sen var var jag ut med Frasse ett  tag, och nu måste jag göra läxor, har engelska tills imorrn "/ spanska oxå, fast hare tills på måndag, men det skadar ju inte attt träna x-tra mycket ;)
XoXo
alltså Min ring fanns inte, men tup så =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0