måndag 21/9

Hell! ( ll = j på spanska )
Idag vare en vanlig dag på skoolan ..
På gympan hade vi orientering.. Först var jag med Sofia Emmap Olivia och Frida, men de tre förstnämnda var för snabba, så de vart jag å Frida sen,.. Vi tog hela 16 kontroller! =D STOLT! vi skullle ta dom i samhället, fast vi tog dom lite utanför meeh ...
Vi hade spanska som sista lektion, och i de klassrummet så får man jätteont i hhhhuvudet, och det fick jag nu med..  brukar inte få det,   men idag vare jätteont.. LÄrarn öppnade ett fönster, då vart de lite bättre ...
Jag kom just på att jag har inte tränat på min svenskaläxa, som ska in på onsdag, men har glömt å ta hrm den!   "/    måste komma ihåg den imorrn, annars är jag döööd!
Har engelskaprov nästa torsdag, och det måste tränas oxå! minns dock inte om vi fick nån läxa tills på torsdag, men det kollar jag upp sen ...  =P
IDag ska jag på dansen för första gången, även om första gången var för en vecka sen, men ändå! ;P
Ska typ vara där på en "provlektion" nu, för att se om det är nå kul (dansen har bytt ledare, så det blir nog helt annars!) även när Malin har slutat ...
Sen vet jag  inte så mycket mer vad jag kan skriva, ajja, hare!

XoXo



Orientering suuuug så alllt!

Kommentarer
Postat av: emma

ni tog väl femton nyss? :O

2009-09-22 @ 07:52:25
URL: http://emaap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0