Nickelback sooo best lixom!

Schaaabbbba ! :D
Igår var jag ju som sagt hos Mellz farmor å farfar, som för den delen firade bröllopsdag, 44 år! GRATTIS! :D
Var jättegod mat, efterrätt därmed, och Jelena var inte jobbig, bara lite lagomt energiskt! ;]
Sen for vi till Ica, och handlade lite grejjs, en Julia - tidning, och Melle har vunnit en sak, vad vettefan, men nåt bra antar jag, och shiiit vad hon är/var stolt! typ sjööng jag vann, de gjorde inte du ! ahahahah, *lite avundsjuk*
Menmen ..
Har inte gjort så mycke mer, men nu ska jag ner å duscha, hoppas det har blivit varmvatten! ;*
XoXo


ingen bild, för dålig mottagning, det blåser som satan ute! typ hut högt vatten som helst med! ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0