now the hell's over!

Hejj!
Kom just hem från dansen .. Var där med Emmae, kul vare, fast vi var typ 18 stycken, och jag, Emma och typ 5 stycken från förra trminen var typ de enda som gick i 6 - 7  :O  resten var småglin, inte kul, dom typ flamsa hela tiden!   Fast ledarna var helt okej! tro dom heter Tess och Anna, känner igen Tess, anar att hon gick på min skola förut .. Ska nog fortsätta iaf, fast gör inte de om inte Emma göre, kul och gå där själv?!? nooooope!

Nu ska jag dampa på mobilen och försöka lista ut varför jag bara kan föra över saker till datorn, men inte ta från datorn och föra in i mobilen!!! hjälp mi att förstå?

Godnatt om jag inte skriver mer ikväll :*
XoXo


qute huah? Frasse med sina systrar, när dom var jättesmå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0