onsdag

Hejj! Idag hade vi somsagt dethär realesepartyt (stavning?) på skolan, å shiiiit vae jag skämdes! asså, ja, pinit å allt..
Men ganska stolt...
Men jag måste bara berätta att när LinneaB sjöng, jäävlar vad jag röös! har ju vetat att hon äg på sjunga, men hon ÄGDE ALLA på denhär låten! minns dock inte vikken låt de var (a) men hon ägde alla iaf! Alla fick nog en ny bild av henne, hon var typ den där sportfånen, (hon äg i fotboll, innebandy, att vara bäst kompis osv)  men nu är hon skolans nya sångerska, Och hon blev typ de! Bra säg jag ba, kan inte förklara hur hon sjöng, ord räcker inte, man måste lyssna för att förstå!
Idag åt vi middag hos mormor (igen??) å det blev ris å kyckling, currysås, mums! såg på tv, sen for jag till Pajjo, å sen for vi till mejj, pappa sov (han ska jobba natt), så vi tog chansen att träna på engelskan (som vi för övrigt har prov i imorrn) , typ ba gjorde de, juste snacka ganska mycke oxå! det var skönt, sakna Pajjo, Min Pajjo! <3
Så nu är jag pepp inför provet, ska bara finslipas, sen är jag redo! ;]
Aja, nu ska jag sova, juste, måste packa fotbollsgrejjorna så jag int har kvar de imorrn, då glöm ja allt..
XoXo



tänk bara på första näsan, då äre jag! ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0