onsdag

--tjabba!--
Sorry att jag inte skrivit nåt sen i morse, men jag har inte kunnat, inte haft nån dator   -.-
Idag på skolan skulle vigöra omslaget till vårat skivfodral... det var väl ganska snyggt.. fast jag for typ en halvtimme el rmer inann vi vi sluta.. skulle till tandläkarn, det gick bra där! :D
Sen skulle vi sjunga. jag kan ju säga att jag gill å sjunga, men helst inte inför folk, för jag är inte den bästa menmen..iaf, ingen i min frupp, varken Josefine elr Markus ville sjunga, så ja, då offra jag mig, elr, offra å offra, det var ganska kul =P (a)
Men jag ville inte sjunga själv, så Julia hjälpte mig, det var snällt, annars hade jag nog inte sjungt nåt =P
iaf sen när jag lyssnade på de vi sjuntg så tog jag mod och fråga om jag fick sjunga själv, Fredrik ba - jaa, men det är ju självklart! så då sjöng ja, det vart nog ganska bra..
På musiken har vi som en jätteliten studio, men jättebra, som man kan spela in, ganska proffsigt iaf, svårt å förklara.. men en riktig mick, hörlurar, mixervord osv..
Ska bli pinsamt å typ visa upp de inför hela sjuan! hahaha, stolt ändå, jag är ju inte precis typen som brukaa sjunga, och absolut inte inför hela sjuan, eller alls i skolan =P
Det ska bli kul iaf ..
Idag har jag inte gjort mycke.. Ätit våfflor och cyklat hem med Frasse ...Nu sitter jag vid datorn..
XoXo
<--- jag? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0