pajjo

hejj!
Nu sitter jag här med pyjamas och håret i en slarvig knut :]

Var med Pajjo ett tag, det var mysigt, för vi hyrde en film, Hannah Montana The Movie  ! Den var jättebra! :D
haha :D

Sen skulle hon hem  , men innan det så for vi ut och gick ett tag, gick till en brygga och bara pratade om allt mellan himmel och jord.

Sen for hon hem, och nu ska jag se på lite film, har sneglat på den ett tag, men nu smäller de! hahah, Wild Child heter den, undra om den är bra??

Imorrn blire att åka in till Skellefteå med Frida och EmmaP, det blir kul!

Nu ska jag låta brodern ta över datorn, "/



den ägde! (hahaha, jag vt, men den var faktiskt bra  ;]    )


Bra elr?


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0