rekord :D

Hejj, alltså jag är typ stolt! Igår vare typ 28 stycken som kollade på min blogg, å tyvär så äre rekord, kunde gärna vara mer, men vad kan jag göra? (a)    hhahaha, nu är jag knäpp, men min blogg är nog inte så rolig, för den har juh aldrig bilder i inläggen!, ,,, men jag har faktiskt en ursäkt till de! Som ni kanske vet så "bygger" Blogg.se om, å jag är ganska lur på att det är där som felet ligger.
För som ni kanske har märkt så har jag velat ladda upp bilder, men inte kunnat "/
Igår sov jag över hos Ellen å det vet ni, men som ni kanske inte vet är att Melissa sovde oxå där!! :D
Vi hade skitkul!  Vi var i lekparken bredvid gamla vattentornet å hade kul. Dom gunga, å när dom hoppa från gungan så tog jag proffsiga kort på dåååm! :D    Hoppas jag kan ladda in bilderna, för min jävla kamera (som jag förövrigt älskar över allt annat!) inte ville funka, det stod  "Kortet är låst"         åååååh vet ni hur mycket damp jag fick! När jag äntligen vill ta kort så funkar den inte!          Hoppas jag har kvar garantin på den, för så kan den juh inte göra...
Men fick som sagt några bilder iaf...
När Melle skulle hem så följde vi henne typ hela vägen, men hennes pappa skulle möta henne på halva, för jag vart lat! (a)   å då fråga hon om jag å Ellen fick vara hos henne ett tag (klockan var kring halv tio) å vi fick de, så vi följde henne hem, å halvägs på vägen så kom vi på att vi glömt å låsa ytterdörren, för Melles pappa sa att Ellens brosa Axel var hemma hos Melle ..   MEn när vi äntligen kom till Melle så ringde vi å fråga om Mellle fick sova hos henne oxå, å det fick hon! :D :D          Så vi for hem till Ellen å busa hosa henne ;]
Hon skaffa Apa( -a berget )  haha, äntligen kan jag säga!
Jag är typ hur förkyld som helst, snuvig å hosta, typ feber, men den har jag inte kollat, men jag känner mig inte fräsch iaf, å min röst är helt cp, jag skulle ropa "hämta leksaken" till Frasse, med en ganska ljus röst, men det vart bara hiiiiiiiiiii !! :O    hahhaa, hoppas jag stannar hemma imorrn, för jag hatar å va hes på skolan, man måste ju prata där, å framförallt skratta! me det går juh inte med en knäpp hes röst "/
Alltså snart slutar jag att blogga på blogg.se!!!!!!
Det går juh för fan inte att ladda upp bilder!!!!!!!!!! :@
Hjälp mejj med det!!!
en uppochner bild på Melissa å Ellen i gungan :P
suck, en bild sen strejkar allt. Villll nån hjälpa mej med det? För utan bild blir inlägget inge roligt, help mii? "/

Melissa a superfisk å jag superwoman :P hahah, bästa bild typ? ^^


blogg.se   , ni borde verkligen fixa vad som är fel, för jag byter snart till en annan blogg!



tyvär blev det ej mer bilder, men kanske imorgon om allt vill sej väl!

XoXo

Kommentarer
Postat av: J E S S, armwrestling <3

Sv: Nej, jätteäckligt ju !:)

2009-09-06 @ 21:56:23
URL: http://jessicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0