rubrikenärslut

hejj, idag vare tråååk på school, å tråk utan Emma som är på Mallorca nu, fuskisen där!
Men vi hade skitkul, å jag kan baaaaaaaara nämna ett ord okejj, två, sms + kille         hmm, vad är det då? ja de kan ni fundera på ! ;]
Var typ sjuk, men jag tog en Ipren å tog mej igenom dagen, med lite tunghäfta å helt slut, jag skojja inte, på fysiken skulle vi se på en liten filmsnutt å då blinka jag till, å det k'ndes fan som om att jag skulle somna där! pinsamt om jag gjort de, men som tur gkorde jag inte de ;)
Sen när jag kom hem så slängde jag mej i sofffan å läste Över ytan, en ganska bra bok, men förrssta boken var ändå bäst! Under ytan , tror författaren heter Kate Cann lr Cate Kanne nåt sånt, har inge minne av det just nu ...
Har inte gjort så mycke mer idag, mest undrat om jag ska på skolan imorrn lr ej...
haha snygga hopp! ;]

En räv, tror ni den är vild lr i en djurpark, gissa! btw, sugig mobilkamera!

ska sleepa now, updatera lite i apa först, checka in mej där, om ni har apberget.se >>>    stina_14       <<<


XoXo

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, värsta sladderarmar jag fick <3

2009-09-10 @ 16:50:57
URL: http://lillellens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0