schabba!

tjena hallå!
Vakna runt tio tiden, sen läste jag lite bok, boken heter (om ni är intresserade) Sjöjungfrun av Camilla Läckberg (stavning?) skitbra lixom! typ en kriminalroman elr nåt =P

Idag ska vi äta hos Melissas farmor, hennes släkt ska lixom oxå äta där, plus hennes typ kusin elr nåt, hehe, hon är tydligen i trotsåldern, jippi "/ sånna ungar är inge kul å vara med "/ ,, men jag får väl stå ut för matens skull =P
 Hennes farmor gör jättegod mat! dessutom har hon ett hemligt recept på hennes brunssås som jag ska få smaka på, mums! den är jätteomtalad här, undra hur den smaka?

Iaf, här sitter vi, halvt i pyjamas, och lyssnar på musik, (det jag menar i halvt pyjamas är alltså inte nästan nakna, utan lite vardagskläder, och lite pyjamas ^^ ) fast Melle läser, shiit vad hon läser! =P trodde jag inte om henne =P menmen..

Nu ska jag kanske oxå läsa då? äääh, vet inte .. ska dra nu, herrå!
 det vr tvisst två biler, hehe ^^
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0