shiiiit vad ..

.. många som läser min blogg nu.. hehehe, elr ja, jag tycker då de, för förut, då vare typ ba 2 per dag, nu i vckan har det typ varit ca 17 st per daG! stolt man är då! ;D
Idag har jag varit med Melissa..
Det första vi gjorde när hon kom hit var att bli uttvingade att gå med Frasse "/ Fast jag måste erkänna att det är rätt så härligt att vara ute och gå med han, speciellt när man har nån rolig och prata med, dvs Melle ;] Vi gick i ungefär sådär en timme, huh, vad varmt de var!
Sen sjöng vi lite singstar och spela gh och lite sånt, sen lite dator, och sen skulle hon hem å äta..
Hon kom tbx sen, då spela vi mer gh, sen for vi till henne och spela monopol, sen for jag hem..
ungefär så såg min dag ut, ..
Läste just Kissies blogg, såhär stog det, och inte lite hon typ "skryter" elr ja, men typ såhär låter det i varenda j**la inlägg!
gud jag vet! Undrar om det har någonting med allt festande.. Nääh.. Kan det inte göra, eller? Jaja, whatever! Ni älskar min blogg ändå hörrni, jag är ju trots allt bara Sveriges största bloggerska ;) Så you will all wait for me, right bitches?

Alltså seriiöst! Hur orkar hon?! jaja inte mitt problem, bara nåt jag stör mig över =P
Nu ska jag göra mig klar för kvällen, träna lite spanska (för sent för att göra läxor man haft i två veckor, I know) och sen kanskekanske läsa lite (en bok som jag hållt på med i evigheter) bok och sen kanske ni förstår vad jag gör efter det .... sova!
XoXo på er alla mysiga läsare!


Nu försvinner allt , och när allt är borta, är det bara ett tomt skal kvar då?





Kommentarer
Postat av: Ellen

sv: Haha, och jag som bara skrev att jag var hemma! ;)

Vilken fin blogg du skaffat! Underbaart:]

2009-09-21 @ 16:52:47
URL: http://lillellens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0