snuvahostblink

hejj, sry för dålig uppdatering, men igår vart det ingen dator, ..
Igår åt vi middag hos Alva, surstömming, mums!
Matilda, Jossan å Felix + Susanne å Johan var där :)
Vi (lr jag?) hade skitkul! Trodde absolut inte det skulle bli så kul med dom, men det var jätte kul!
Vid middagen var jag typ tjurig så då gjorde jag som allt mekansiskt, ni vet, man verkar glad, å hör bara vad dom säer, säger tack osv, å allt man gör blir som automatiskt? Men man är i en annan "värld" å tänker på annat...
Så var det, men sen lekte vi kurragömma å såg på film..
Idag ska jag sova över hos ellen å mysa ! <3333 =D
Men nu ska jag gå ner å fixa mejj, hon har väntat alldelese fööööör länge!
XoXo

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, blogg.se är typ stört nu :S

Men det kan vara nån sak i ''menyn'' eller vad man säger, där det typ står ändra redigerare. Testa med det:)

2009-09-06 @ 21:12:48
URL: http://helenawj.blogg.se/
Postat av: J E S S, armwrestling <3

Surströmming är äckligt :)

2009-09-06 @ 21:18:08
URL: http://jessicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0