söndag å sol

Hejj alla solbrända människor! (fast, det kanske inte bara är människor somläser min blogg, utomjordingar kans pappa sover vägg i vägg med datarummet, så jag kan inte lyssna på musik, han har jobbat natt å därför måste han få sova "/
ke :O ) hahaha, jag har inget å skriva som ni kanske märker =P
å göra lite lunch,
Kanske ska vara med Melissa idag, vemvet?
På typ tisdag får jag min mobil :D moster kommer då med den från Arvidsjaur, å jag      längtar, för den jag har nu är konstig, iaf för  mig, för den har inga spel, å då får man juh tråkigt! :O ( om ni undra så har den varit där i ungefär en månaad )
Nu ska jag vakna till och sen bär det ner i köket och om jag orkar kanske gå en liten promenad, för jag har typ inte vart ute sen i fredags, bara sutti å latat mig vid datorn :O fyfyfyfy på mig, Stina!

min mobil, en vanlig walkman, nej, inte vanlig, för den är MIN!









här är MIN mobil, alla möjliga sidor!



när jag googlade: w910i så kom det fram massor av bilder, men denhär <<< komfram, åååååååh jag ÄLSKAR rosa, vill ha! <<<<


har tråkigt som ni kanske förstår, menmen nu ska jag ner å göra nytta (som jag redan har skrivit tre gånger va =P )  !
XoXo


Kommentarer
Postat av: Elin, nybliven ung mamma.

Det får du jättegärna göra! Väldigt snällt utav dig! :)

2009-09-13 @ 20:01:31
URL: http://metrobloggen.se/elinzollfrank

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0