städarn!

hEJ!
Sitter  här och fryser, det är verkligen jättekallt!
Igår dammsugade jag, städade Burres (hamster) bur, och gjorde läxa, han stretcha lite oxå.. ganskak stolt över mig själv!
Fast jag kan ju säga att när jag skulle göra matten, då fungerade INTE  min hjärna, så det varti inge matte, men annars hann jag mycke! .. fast det var ju matte jag behövde träna på..
Nu ska jag ner i källarn och se uom jag får igång nå varmvatten! hehe, det kan bli kul, pappa försökte förklara, men jag fatat nada, får väl se hur det går =P

XoXo

Kommentarer
Postat av: Ida

Bara å hugga tag i matteträning då? Jag skulle vart hos dig och tvinga dig till matematik hör jag.. skrattar

2009-09-25 @ 02:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0