tandställnings stastus och

Helloallagladamänniskor! :D

Idag vare typ vanlig måndag, förutom vikarie i engelskan som var lite konstig =P
juste, var hos tandläkarn, skulle fixa tandställnignen .. den är typ värd guld, för utan den skulle mina tänder vara kaos! varje gång jag är hos tandläkarn så mäter dom typ ett "hål" som min hörntand ska komma fram i, (den som jag gjorde oprationen för) och sen förra gången så har det "hålet" blivit från 4.2mm till 6.3mm så det gör ju sitt, å en typ "6årstand" (den kallas så :S ) har kommit fraam, och vridit sig rätt tydligen, så nu har dom satt en platta på den med, så den kommer med i tandställningen ..
Jag bytte färg nu, silver, måste ju variera mej lite, att ha rosa hela tiden kan bli ganska så tråkigt!
Har lite ont i munnen, gör ganska ont å tugga tuggummi, men jag är typ beroende av de, så jag måste!

Imorrn så är det Klassföreståndarensdag , det är inga vanliga lektioner, utan man gör nåt med klassen, förra året t.ex så sovde vi över, men i år så ska vi tydligen till Harrbäckssand å vara där hela dan! och det värsta är att vi ska dit, man fick inte cykla dit. Men det braiga är att vi ska dit med 7a :D
Och vill ni veta? Våra lärare är inte klokla! För det står på lappen man fick, "tag med varma kläder och ev. badkläder! :O Serriöst! bada i November, i detta väder?!! Jag tror dom har tappat nåt, juste, hjärnan! xD
Idag börjar dansen, vet dock inte om jag ska fortsätta där, vill inte fara dit utan att ingen från hamn ska fortsätta, men vi får se. Måste ha tag i EmmaE!

Ska äta nu !

XoXo


palla ladda upp bild  ;)

Kommentarer
Postat av: frida - fotoblogg

:D<3

2009-09-14 @ 18:11:03
URL: http://fridaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0