tisday

Hejj alla fina!
Idag vare typ kortdag på skolaan..
Hade iaf skitkul innan matten börja, kan inte förklara hur, men somsagt skitkul! och gissa vikka de vah med? jo, såklart, Sofia Emmap Frida och Linnea <3
Sen så har jag inte gjort så mycket idag, kom hem för ungefär en timme sen, och sitter vid datorn ...
Borde egentligen träna på engelskan som ska in på torsdag, ska nog göra det sen.. spanskaläxa fick vi idag med, jippi! nono

Nu ska jag se om det går och ladda ner en typ photoshop grej som verka bra..

XoXo


Jaa, alltså serriöst, varför kan jag aldrig ladda upp bildeeeer?!? gooode störande! hjälp mig? försöker, mendet står bara felsök problemet... Nån annan som har så? :S

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack :D va fin design du har nu ^^

2009-09-22 @ 18:29:11
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0