tor vill inte åka vagn "/

Hejj!
Idag gjorde jag äntligen klart på syslöjden! :D
Det vart ett mobilfodral, elr som min lärare säger, mobilsocka xD
Det har blåst rejält idag, så mycke att det såg ut som om träden kommer å gå av! Angående rubriken, om ni inte visste det så tycker jag att det är mysigt när det åskar, å vi har typ pratat lite gudar å sånt på SO:N ..
Om deet är Tor som åker vagn över himlavalven, det minns jag inte så säkert, men tror då det ..
Alltså idag vare konstigt, ingen Emma! :O    KOnstigt, men det är som om att man saknar att hon ska göra så att man kiknar av skratt å blir som en boll på golvet :P
Längtar tills hon kommer hem ! ;D
Idag ska jag typ vara med Melissa, kanske Sofia å Linnea, vem vet? :D
oM allt vill med sig så ska jag försöka visa min mobil"socka" =P
Om ni vill veta så vill jag ha en bärbar dator, elr iaf, jag har juh en, men isånnafall en internet connect dosa!   för våran stationära dator är helt cp, !!!!
om ni vil veta en grej till så gick det inte att ladda upp bild, som vanligt elr vadå!?????
XoXo

Kommentarer
Postat av: Anna.

Hejjsan går du i femman :P är du inte för ung. för bloggar ?



- prickiig blogg, HAHAHAHAHAHAHAHA..



Dt var iallafall bra att jah kommenterade ;'))



PUUUUUUUUUUUUUUSSSS ,

2009-09-10 @ 09:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0