tråk it

har jag "/

Vakna runt elva men ville somna om, men såklart så kunde jag inte det.. Så jag smsa tills klockan vart runt tolv, sen steg jag upp, eftersom magen skrek efter mat =P
gjorde lite nudlar å tonfiskmacka sen tv.
Har ont i huvut å magen,.. Pappa tror jag har feber, JIPPI :D
om ni undra varför jag är glad för jag kanske är sjuk, så ska vi till Harrbäckssand på tisdag, å jag hoppas till 1000% att jag är sjuk ;)

Men i helgen kan jag gärna vara frisk, i veckan, förutom onsdag är ledig då, sjuk :D
Idag ska jag inte göra mycke, vara med kompis? Iaf om nån vill vara med mejj :P
Riiiing!

Nördar Nickelback's låtar just nu, har ni nån speciell där? :P
kommentera? (a)
Frasses skägg, i'm totallllly inlove! <3

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0