vad tycks?

Hejj!
Som ni kanske ser så har jag bytt design! Tyckte den var jättefin, så jag kopa den, å hippsvipps så har jag en ny, fräsch blogg!
Fast min header skulle jag gärna vilja byta, dvs, lägga till nån bild osv, nån som har lust och hjäälpa lilla mej? säg då till, för jag vill väldigt gärna det! =D
Hon som gjort designen hare denna blogg: tryckhär http://pey.blogg.se heter den om inte länken fungerar ...
Hon är hurduktig som helst på att göra designer, och just nu har hon en tävling på sin blogg om en jättefin design, kolla in den på hennes blogg!
Säg nu, vad tycker ni?
Den här, elr den första?
säg vad Du tycker så länkar jag Din blogg i två dagar! ;]

Nu ska jag försöka ladda upp lite bilder från mobilen, dvs om allt vill fungera för mig ikväll!

XoXo

that's the truth ..

Kommentarer
Postat av: PETRA AKA SHORTY

åh tusentack för inlägget =) vad roligt att du gillar den! =) hihi hoppas du får fina bloggstunder med den! kram

2009-09-22 @ 06:23:55
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0