vart ha min fantasi tagit vägen??

ja, det är min fråga till mig.. Vi hade sjukt tråkigt hos Melle, hon ville till mej, jag ville stanna hos henne, så vi låg typ i en halvtimme å tjura, båda är lika envisa, så det är ingen idea att tro att nån kommer å ge sig, men vill man ha kul måste nån de, och denna gång vare melle som gav efter, men jag var hur nära som helst, jag höll på döö av tråkigt fdär jag låg! =P
Fast sen då gjorde vi typ pappersflygplan, sen for vi ut å höll på med dom =P
Sen ringde mormor, så jag skulle hem å äta, men innan jag far dit var jag bara tvungen att fara hit å hämta lite grejjor, å fastna vid datorn ofc, ... "/
Men nu måste jag skynda mig, så hon inte blir överväntad! :*

XoXo










cool huh?! ;]

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vad bra:) Jag har inte tappat min fantasi:) Hoppas du hittar din:)

2009-09-27 @ 18:52:03
URL: http://lillellens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0