wow!

Hejj mina kära läsare!
Vill bara säga att detta är 200 inlägg sen jag starta bloggen =P så, ja, känns inte så mycket, men antar att det är deet =P
Och nu har jag en statistik på 30 läsare! wow, inte lite, kan jag säga! iaf inte för mig.. Det är nog det högsta jag haft! :D
här kommer lite bilder, har tråkigt, så dom bjud ja på! =P
en teckning som en på "mitt" teaterläger, men Ellen och Minnas Bildläger ritade, på Herrgården vi typ hade matsal och undervisning i =P inte dåliig hon va!
elln mediterar, och hon klarare, hon flyger i luften för hon är så koncentrerad! ;D
Ellen hänger i ringar! ;P uppochned  i skräddarens ställning, snacka vig!
SNygga Ellen!
pirajja?! iaf en fisk som pappis fånga i Panama =P
XoXo

Kommentarer
Postat av: Ellen

HAHA

2009-09-25 @ 15:45:56
URL: http://lillellens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0